Thursday, October 29, 2009

LEBIH 200 AHLI HPA DAN ANGGOTA KOWAHIDA HADIRI TAKLIMAT

Satu majlis Taklimat KoWahida telah diadakan di Dewan Kenanga, Hotel Raudah, Kota Bharu Kelantan pada 27 Oktober 2009 (Selasa) bermula jam 9.15 malam. Tujuan program tersebut diadakan adalah untuk memberi menerangan yang jelas berhubung keistimewaan melabur bersama KoWahida. 15 Ahli Lembaga Koperasi (ALK) telah hadir. Presiden KPT, PJS Ust. Mohd. Ramizu serta AJK KPT turut hadir.

Alhamdulillah, seramai lebih 200 tetamu di sekitar Kelantan dan Terengganu hadir mendengar taklimat. Majlis dipengerusikan oleh PJM Hafidzan Faudzi selaku ALK KoWahida. Pengarah Suruhanjaya Malaysia Negeri Perlis, En. La'naian Hj. Jamil berkesudian hadir dan telah memberi nasihat, pesanan dan motivasi berhubung kepentingan menyertai KoWahida. Beliau amat yakin KoWahida akan menjadi Koperasi Terbaik Malaysia bilamana urustadbir KoWahida berjalan dengan baik.

Beberapa bulan yang lalu, KoWahida telah diberikan pengiktirafan oleh SKM Negeri Perlis sebagai Koperasi Terbaik Negeri Perlis.

Pengerusi KoWahida, En. Mohd. Faisol Abdul Rahman telah meyampaikan ucapan aluan dan menerangkan perkembangan KoWahida serta perancangan masa hadapan. Taklimat KoWahida telah disampaikan oleh Setiausaha KoWahida, En. Azizan b. Ahmad. Majlis juga dibuka kepada sesi soal jawab sebelum tamat pada jam 11.15 malam.

No comments: