Sunday, October 31, 2010

SELAMAT BERJUANG !


Selamat Berjuang !

Salam perjuangan buat semua ahli HPA... khususnya Sahabat Network. Setelah jauh kita menyusuri perjalanan ini, Allah masih berikan kita kekuatan. Kita tetap teguh mendokongi amanah ini.

Namun, antara kita dikatakan kepenatan, ada yang keciciran dan... ada yang mencemuh perjuangan murni ini. Kembalikan niat suci kita... bangunkan aqidah ! bangunkan muamalat Islam, bangunkan ekonomi ummah, bangunkan kesedaran tentang halal dan baik.

Musuh kita berada di luar... dan di dalam jamaah ini. Berwaspadalah. Jangan tertipu dengan tusukan jarum halus yang akhirnya perjuangan ini di pandang sinis dari mereka yang tiada ikhlas.

Sahabat-sahabat sekalian,

Bina kekuatan, bina semangat, luruskan niat dan atur langkah untuk bergerak kukuh. InsyaAllah, puncak kejayaan yang hakiki sedang menanti. Amin.

Hafidzan

1 comment:

Sahabat Network Negeri Sembilan said...

InsyaAllah....Perjuangan tetap diteruskan.Kita adalah penyambung mata rantai perjuangan yang ditinggalkan oleh Baginda Ar-Rasul SAW, Para Sahabat-Sahabat Baginda, Para Tabiin..sehinggalah ke Hari Akhirat.Perjuangan itu penuh liku kepahitan (cabaran), kerana Syurga itu Manis (balasan dari Allah SWT).Teruskan Perjuangan...Seeru 'ala Barokatillah.