Monday, April 27, 2009

UMRAH

Alhamdulillah saya bersama isteri telah selamat pulang daripada menunaikan umrah. Saya telah bertolak ke Madinah dan seterusnya ke Mekah pada 13 April dan pulang pada 26 April. Subhanallah inilah perjalanan yang amat bermakna buat saya, pertama kali melihat bumi para Anbiya' tak terungkap dengan kata-kata. Melihat sejarah perjuangan Rasulullah yang sanggup berkorban nyawa demi Islam yang tercinta sehingga Islamnya kita pada hari ini. Di sana saya sempat berdoa untuk semua ahli HPA khususnya kepada group sahabat network, agar berjaya mengetengahkan produk halal kepada masyarakat dan menjadi usahawan herbalis muslim yang berjaya bersama HPA Insyaallah.



Kenangan bersama sahabat2 serombongan dan yang berbaju hitam adalah mutawwif



gambar bersama isteri berlatarbelakangkan Gua Thur, tempat persembunyian Rasulullah daripada kaum musyrikin Mekah.




Insyaallah saya akan kembali.... untuk haji.....

No comments: